پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5269
-
الف
+

مروری بر کارنامه هنری «الناز شاکردوست»

به مناسبت تولد الناز شاکردوست، نگاه تازه‌ای به کارنامه هنری این بازیگر می‌اندازیم.

به مناسبت تولد الناز شاکردوست ، نگاه تازه‌ای به کارنامه هنری این بازیگر می‌اندازیم.

به گزارش آی‌فیلم، الناز شاکردوست بازیگر موفق سینما، در روز 7 تیر 1363در تهران به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشته‌ی تئاتر از دانشکده‌ی هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است و با بازی در فیلم «گل یخ» (۱۳۸۳) به کارگردانی کیومرث پوراحمد به سینما آمد.

او ظرف کمتر از یک سال در چهار فیلم «عروس فراری» (۱۳۸۳)، «مجرد‌ها» (۱۳۸۳)، «چه کسی امیر را کشت» (۱۳۸۴) و «قتل آنلاین» (۱۳۸۴) نقش‌آفرینی کرد. این هنرمند با استعداد و پر انرژی کشورمان تا به حال دو بار نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانه‌ی سینما شده و علاوه بر بازیگری، طراح صحنه و لباس نیز است.

از جمله فیلم‌هایی که این بازیگر در آنها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به «چند می‌گیری گریه کنی؟» (۱۳۸۴)، «اتوبوس شب» (۱۳۸۵)، «قاعده‌ی بازی» (۱۳۸۵)، «مجنون لیلی» (۱۳۸۶)، «از ما بهترون» (۱۳۸۷)، «کیش و مات» (۱۳۸۷)، «دلخون» (۱۳۸۷)، «دو خواهر» (۱۳۸۷)، «فاصله» (۱۳۸۸)، «چراغ قرمز» (۱۳۸۸)، «سلام بر عشق» (۱۳۸۸)، «تو و من» (۱۳۹۰)، «رسوایی» (۱۳۹۱)، «آتیش بازی» (۱۳۹۲)، «تابو» (۱۳۹۳)، «مبارک» (۱۳۹۳)، «اسب سفید پادشاه» (۱۳۹۳)، «خفگی» (1395)، «سراسر شب» (1396)، «شبی که ماه کامل شد»، «مطرب» (1398)، «من می‌ترسم» (1397) و «تی تی» (1398) اشاره کرد.

گفتنی است، شاکردوست اخیرا با بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر شد.

مطالب مرتبط:

فجر ۳۸/ تیزر فیلم سینمایی «من می‌ترسم»

الناز شاکردوست بازیگر «تی تی» شد

الناز شاکردوست به فیلم «مطرب» پیوست
م ه / ا ز 

نظر شما
ارسال نظر